miércoles, 28 de marzo de 2012

Abentura aurrera doa

Pisua lortu dut, toki lasai batean ezagutzen ez ditudan lau pertsonekin biziko naiz astelehenetik aurrera. Beraz, lehenengo pausoa egina, orain lan bilaketan, hori zerbait zailagoa izango dela uste dut. Kurrikulumak emateari hasi naiz eta orain Job Centre baten bila nabil, gaur ez dut aurkitu eta... Ea bihar zorte hobea dudan.

Hiria ederra dago. Espero ez nuen eguzkiak hiria oso polita egiten du, jendea kalera ateratzen da eguzkia hartzera. The Meadows zelaia jendez betea dago egun hauetan, barbakoak egiten dituzte, errugbyra edo futbolera jolasten dute eta etzanda egoten dira hondartzan egongo balira bezala.

Zortea izan omen dut eguraldi hau edukitzeagatik, ez dakit zenbat iraungo duen. Hemen Euskadin bezala eguraldia ez da ona izaten, beraz ikusteke dago zer datorren. Bitartean profitatu beharko da.

Pixkanaka hiria ezagutzen hasi naiz, atzo mendi batera igo nintzen eta hiriaren portua ikusi nuen. Transpoiting pelikula bertan grabatua dago. Ea egun baten bertara gerturatzen naizen eta itsasoa gertuagotik ikusten dudan.

Bitartean hementxe jarraituko dut, hiria ezagutzen eta ohiturak deskubritzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario